Yumeya Furniture - Fabbricante di sedie da pranzu cummirciali in metallo di grana di legnu & Fornitore di sedie d'hotel, sedie d'avvenimentu & Budritiant
À u tempu, micca solu l'apparenza di e sedie hà cambiatu, ma ancu a cunvenzione è i bisogni, arricchendu a storia di ogni prughjettu. L'avanzati in a tecnulugia è i materiali cuntinueghjanu à furmà a manera chì e sedie sò designate è fabbricate. È cum'è cù qualsiasi disignu, l'ispirazione ghjoca un rolu vitale in u prucessu. U disignu principia cù novi approcci per cunsiderà è presentà cumu a forma pò serve funzioni è cumu pudemu trasfurmà a materia prima in oggetti specifichi di a cultura.
Se a funzione hè più naturali è a forma hè più culturale, a diffarenza trà pusà nantu à una petra, una veranda, una sedia plegable Ikea di deci dollari o una sedia di scrittura Pininifarina di un milione di dollari s'impegna simultaneamente in un attu naturali di rilassazione è culturale. attu. creatività, o almenu ricunniscenza creativa. Avà, u più faciule hè di definisce a funzione di un ughjettu, più persunalizazione un designer pò fà à a so forma.
Una sedia hè un ughjettu chì faci facilmente u so compitu, chì significa chì e so funzioni sò relativamente faciuli à fà. Pò esse presumitu chì e sedie furniscenu un modu faciule per l'architetti per amparà una nova tecnica prima di usà in una scala architettonica.
In rari occasioni, sedie sò fatti di materiali inusual, in particulare cum'è arti o sperimentazione. Raimonds Tsirulis, un interior designer lettone, hà creatu una sedia pendente vulcanica fatta à manu da a roccia vulcanica.
U disignu di a sedia piglia in contu u so usu destinatu, ergonomia (cunfortu di u passageru) [25], è esigenze funziunali non-ergonomic cum'è taglia, stackability, foldability, pisu, durability, resistenza macchia, è Art design. L'arrangementu di sedie in una stanza hè chjamatu design close-up, chì implica a risposta di una persona à u spaziu.
Mentre ùn ponu mai esse seduti, sti sedie servenu ancu un scopu (in più, tornanu à u simbolicu, sedie rari o di designu pò ancu esse simboli di ricchezza è influenza). Infine, sedie (cum'è evidenza da a grande varietà di disinni è l'obsessione di parechji architetti cù u disignu di u mobili) anu un valore esteticu; sò belli à vede. I materiali simplici è naturali chì contanu a storia di una poltrona è à u stessu tempu facenu una impressione sò e qualità più impurtanti di u bonu disignu. In più di una zona di seduta, una sedia pò mette in mostra u megliu di u disignu innovativu, indicà più gusti individuali, è pò esse una misura di movimenti artistici è culturali più grandi.
L'età d'oru di e sedie muderne era u XXu seculu, quandu l'innuvazione tecnologica è a mobilità ascendente di e masse anu spintu i più boni diseggiani di u mondu à a sfida creativa di reinventà l'umile pezzu di mobili. In l'ambiente mudernista, a sedia rapprisintò un sfida di cuncepimentu particularmente impurtante è populari. Dopu à Papanek, i diseggiani cuntinuavanu à luttà cù u puzzle di a sedia. I diseggiani di sedie muderni tardi, spessu obsessionati cù a fabricazione di mobili in una sola pezza, cuntinueghjanu à spiegà e strutture d'acciaio è di plywood, aiutatu da l'intruduzioni di fibra di vetro è plastica.
I primi mudernisti dicenu chì "a forma seguita a funzione", ma assai sedie create in u XXu seculu eranu principarmenti sculture. Di sicuru, questu ùn hè micca solu sedie: assai prudutti chì i prufessiunali di u disignu industriale portanu à u mercatu ùn sò micca stati creati per parechje urganisazione. Da a fine di u 19u seculu, l'innuvazione tecnologica hà introduttu novi materiali è metudi di produzzione per i disegnatori di sedie.
E sedie sò un grande protagonista in a storia di u disignu in generale in quantu à l'innuvazione è l'applicazione di i materiali è a tecnulugia, chì significa chì a sedia hà evolutu annantu à i seculi, essendu un simbulu di u disignu in ogni tappa. Quandu si tratta di disegnu industriale, a catedra hè quasi sempre una base di cultura. U disignu di a sedia icònica hè più cà una unione di forma è funzione, incarna ingegneria, praticità è imaginazione. Cuncepitu da u designer olandese Friso Kramer in u 1953, a mo sedia Revolt preferita hè un grande esempiu di una sedia ergonomica.
A pusizione reclining hè ispirata da a pusizione di dorme classica di l'escursionista / suldatu, cù e gambe appoghjate nantu à l'arbulu è a testa nantu à u saccu, è a curvatura di u corpu enfatizeghja a forma di a sedia per un disignu còmode è ergonomicu. A so ergonomia face chì i materiali di a sedia influenzanu a so funzione. Una sedia di pranzu hè un tipu speciale di designu chì si usa intornu à una tavola di pranzu. U cuntestu esatta in u quale a sedia serà aduprata affetta cumu a ghjente s'assederà in ella (rittu, curvo, ecc.)
In generale, se un passageru hè previstu di stà assittatu per un periudu longu, u pesu deve esse sguassatu da u sediu, è per quessa, i posti ligeri longu à pusà tendenu à reclinare almenu ligeramente. L'ergonomia hè assai impurtante se vulete pusà cunfortu in a vostra sedia. Parechji diseggiani oghje stanu à circà sedie cum'è una opportunità per migliurà a postura è a lingua di u corpu.
I feriti numerosi è ben documentati causati da seduta troppu longu, cum'è un risicu aumentatu di malatie cardiovascular, danni à a tibia è a spina, ponu esse ridutta cù un bonu disignu di sedia.
Per esempiu, parechji disinni di sedie anu cuscini grandi è imbottiti chì parevanu indicà cunsulazione, ma ergonomicamente, u cunsensu va contru à quella estetica. A vera scienza di l'ergonomia, Krantz sustene, duverebbe guidà i diseggiani versu un disignu di sedia chì sustene è satisface a necessità di u corpu di u muvimentu piuttostu chè l'immobilità, cù sedi chì si inclinanu in avanti, per esempiu, è avè una basa chì hè abbastanza flexible per permette u sediu. à spustà. u vostru pesu di corpu da una gamba à l'altru. U designer di a sedia pò avè da fà cuncessioni di cuncepimentu per fà a fabricazione più economica è più ecologica, mentre chì u designer di u situ web pò avè da fà cuncessioni perchè certi cumpunenti sò incompatibili trà i navigatori o creanu prublemi di rendiment.
Tuttavia, ancu s'è i diseggiani credi chì duveranu sempre spinghje l'ingegneri, a tecnulugia pò ancu spinghja u disignu in novi spazii. Hè per quessa chì i disinfettori web capiscenu u livellu basu di codice cum'è impurtante cum'è i diseggiani industriali capiscenu i principii di e proprietà di materiale è a fisica.
In questu articulu, vogliu paragunà u disignu industriale (sedia) è u disignu digitale (situ web) per pruvà chì sò menu cum'è cugini distanti è più simili à i fratelli vicini.
Chairs combina a forma è a funzione in una manera chì i cunsumatori ponu interiorizà facilmente, ma hè incredibbilmente difficiuli per i diseggiani per perfeccionà, postu chì coprenu assai prublemi di design - design, scelta di materiali, metudu di produzzione, stile è funziunalità - in un picculu cabinet. ... Chairs from Architects hè pienu di decine di esempi di sedie disposti fiancu à fiancu cù l'imaghjini di l'edifizii più emblematici di i so designer. Cceanteumana lis &Un abbracciu mudernista in tuttu è incarna l'immensi è diffusi cuntributi di l'epoche à i posti cuntempuranei. A Sedia Barcelona, una di e più cumunimenti usate in u disignu di l'internu, hè u risultatu di una cullaburazione trà u famosu architettu Bauhaus Ludwig Mies van der Rohe è u so cumpagnu di longu tempu, architettu è designer Lilly Reich.
Hè unu di l'uggetti più ricunnisciuti di u seculu passatu è un icona di u muvimentu mudernu. Havi un attraente design high-back chì furnisce u cunfortu chì trovi sempre in una sedia. Funziona cum'è una sedia, cusì deve avè qualchì tipu di disignu.