Yumeya Furniture - Fabbricante di sedie da pranzu cummirciali in metallo di grana di legnu & Fornitore di sedie d'hotel, sedie d'avvenimentu & Budritiant
Zeitner nota, però, chì e donne tornanu in casa à una età assai più vechja è ponu avè più disabilità fisiche chè mai, ma u persunale hè prontu à aiutà. Easton Home hà una struttura di assistenza sanitaria qualificata cumplettamente persunalizata, guidata da Mary Linton, chì hè stata cù u statu per 21 anni.
Ricca di storia, a Easton Home ùn hè nè una casa di anziani nè un ultimu risorsu per e donne chì ùn anu micca scelta. Parechji anni fà in casa, l'estigma era l'ultimu risorsu per e donne chì ùn avianu nudda parte per andà.
A maiò parte di e case di anziani eranu gestite da u statu, i cumuni, i guverni lucali o cullettivi. U settore di l'assistenza cinese hà sperimentatu una crescita splusiva in l'ultimi trè à quattru anni, da l'assistenza in casa à e cumunità di pensione. Un esempiu hè a reta di più di 200 centri di serviziu stabiliti in tutta Shanghai.
U prugettu cinese di u sistema di cura à longu andà à trè livelli mette in evidenza in modu adattatu i servizii di a casa è di a cumunità. L'assistenza tecnologica hè vista cum'è cumplementarii à l'espansione è u megliu usu di u persunale di cura. Quandu a ghjente trova chì un trattamentu hè pruvatu è pagatu quandu hè necessariu, vene cum'è un scossa.
Quì in u Regnu Unitu, a maiò parte di a ghjente pensa chì l'assistenza suciale hè cum'è u NHS è serà liberu quandu anu bisognu. L'assistenza suciale include tutte e forme d'assistenza persunale è altre forme d'assistenza pratica per l'adulti in bisognu di supportu supplementu. À u livellu naziunale è pruvinciale, u guvernu hà imbarcatu in una espansione massiva di servizii di cura per sustene a cura di a famiglia è aiutà e persone à stà in casa.
Mentre i servizii publichi è domestici sò preferiti da a maiò parte di i Cinesi di alto rango è sponsorizzati da u guvernu, tali servizii restanu spargugliati in a maiò parte di e cità è cità in Cina è sò praticamente inesistenti in e zone rurale. Parechje cumpagnie americane è imprese private equity anu pruvatu recentemente à invistisce in case di pensione in stile occidentale in Cina.42,43 Tuttavia, ci sò assai ostaculi à u successu, cumpresu un nichulu di mercatu irrealisticu (a maiò parte di l'investituri cercanu pruprietà high-end chì pochi. I cinesi più vechji ponu imaginà.) permette), l'inconsistenza culturale (a cura è i servizii di u stilu occidentale ùn ponu micca currispondenu à l'abitudini o preferenze di i cunsumatori lucali), è un ambiente regulatori incertu.
Guo Xiaofei crede chì i mobili di cura di l'anziani in Cina sò attualmente in un vacuum di sviluppu è mancanu l'attenzione è l'intelligenza. In certi grandi case di anziani, l'arbureti morbidi sò usati assai pocu, mentre chì i mobili d'acciaio sò citati cum'è a maiuranza. L'imprese di sedute cuncepiscenu una varietà di mobili, cum'è tavule di pranzu, specchi, tavulini, scrivanie è sideboards.
E persone pusate nantu à u tappettu sò più prubabile di dorme nantu à u tappettu, cum'è u lettinu di sole hè più prubabile di dorme nantu à u lettu. Prima chì e sedie apparsu, a maiò parte di i Cinesi si pusonu à u pianu per dorme. Di solitu, a ghjente ordinaria hà un mobuli chjuchi è ponu pusà nantu à qualsiasi cosa: banche, buckets, o terra.
Duranti i dui dinastii seguenti (Canzona di u Nordu è Song di u Sud), l'usu di diversi tipi di mobili, cumprese sedie, banche è sgabelli, era cumuni in tutta a sucità chinesa. Emergenu disinni novi è più sufisticati, cum'è e spalle inturniate mudificate à u corpu, ancu s'è prima tali mobili sò stati utilizati solu da i funzionari è i cinesi di classi superiori, ma cù u tempu, tali mobili si sparghjenu à e case di qualcunu chì puderia permette. U mobili di casa cinese, indipindentamente di i mobili occidentali, hà evolutu in parechje forme simili, cumprese sedie, tavule, taburete, armari, armari, letti è divani. Sedie in cornice di lignu cuminciaru à apparisce in i pitture chinesi intornu à u 10u seculu.
E sedie esistenti di stu stilu ùn sò micca pre-Dinastia Ming (1368-1644), ma pare chì ci sò parechje opere d'arte di u 10u seculu in Cina chì rapprisentanu a forma di sta sedia. U stilu classicu di mobili chinesi principia in a dinastia Song di u Sud è u Nordu (960-1279). U mobili chì hè oghji cunsideratu cum'è Cina pò esse tracciatu à a dinastia Tang (618-907). I mobili chinesi anu prevalsu durante e dinastie Ming è Qing; dunque, i mobili di stile Ming è Qing sò diventati u tipicu mobili tradiziunale cinese chì a ghjente spessu vede oghje.
Hè nutate chì i formi basi sviluppati in a dinastia Ming ponu sempre esse vistu sottu à i decoru cumplessi appiicati à i mobili in a dinastia Qing. U mobili di a dinastia Ming hè un passu impurtante in u sviluppu di u travagliu di legnu cinese. Questa hè a prima volta in a storia cinese chì u disignu di u mobili riflette ancu a so funzione.
L'estetica piacevule è u significatu simbolicu di u mobili Ming hà aiutatu à prumove u stilu cinese in a decorazione di a casa cuntempuranea. Pigliendu mobili in a dinastia Ming cum'è un esempiu, u simbolicu artisticu incarna a filusufìa di l'antica cultura cinese. Ùn hè micca esageratu per dì chì senza l'influenza di u disignu cinese, u mobili anticu di stile occidentale ùn saria micca ciò chì hè avà.
U mobili classicu cinese si riferisce generalmente à un gran numaru d'articuli fatti durante e dinastie Ming è Qing, da a fine di u XIVu seculu à u principiu di u XXu seculu. Include tavule, armari, sedie, sgabelli è cornici di lettu, è ancu altri mobili usati in casa.
I mobili è l'antichità includenu dipinti antichi, divani è sedie, una varietà di cristalli magnifichi, porcellane, lampade di ottone è arazzi ricamati. Sè vo site in Cina, allora ci hè u Museu Naziunale di Cina in Pechino, chì hà una grande cullizzioni di mobili da e dinastie Ming è Qing. Amparate nantu à a meravigliosa storia di i mobili cinesi in l'arti I dipinti di e dinastie Ming è Qing rapprisentanu spazi interni incredibili, dice l'espertu.
Ùn teme micca di slipping Under Furniture Siccomu i mobili chinesi sò stati utilizati in a vita di ogni ghjornu, hè prubabile chì ancu l'articuli più esemplarii anu sottumessu qualchì restaurazione. A cunniscenza di cumu si creanu mobili. I mobili chinesi sò generalmente fatti senza cola o unghie - i so elementi sò riuniti da una reta cumplessa di cunnessione. A custruzzione di u mobili di legnu tradiziunale cinese hè principarmenti basatu nantu à pezzi di legnu solidu, cunnessi solu da cuciture di falegnameria è raramente cù cola o unghie metalliche.
Ma perchè u travagliu economicu di a Cina hà fattu sculture pratichi, stu tipu di mobili hà aiutatu à guidà a svolta di a cumpagnia. L'elevazione di a pruibizione di u cummerciu marittimu in a dinastia Ming hà permessu di furnisce di legnu duru cum'è huanghuali.
Era ancu cunnisciuta cum'è a "sedia di lampada" perchè a so forma hè assai simile à a struttura di a scala chì hè stata storicamente usata, avete indovinatu, per appiccà lampade in una casa cinese. Sedie chinesi ùn solu aghjunghjenu eleganza à u vostru salottu, ma contanu ancu una grande storia nantu à a storia di a Cina è a storia di i posti. Per seculi, sedie chinesi anu affascinatu à i diseggiani è i cullezzione d'arti.
Tutti i varii sub-tecnichi di a lacca cinese ponu esse truvati nantu à i mobili è sò diventati più dispunibuli suciali è largamente utilizati da a dinastia Ming. In u so libru, sustene chì sedie uguali in eleganza à enemas ùn sò micca apparsu in più di 2000 anni, finu à l'età d'oru di sedie in u 18u seculu, quandu una raffica di capacità creativa è u cummerciu mundiale pruducia oggetti decorati. cum'è una poltrona francese Louis XV è un mobili cù gambe cabriole cinese / inglese.