Yumeya Furniture - Fabbricante di sedie da pranzu cummirciali in metallo di grana di legnu & Fornitore di sedie d'hotel, sedie d'avvenimentu & Budritiant
Dopu, in u 1954, Flanders Industries, fundata da Dudley Flanders, hà compru Warmack è cuntinuò à fabricà e stesse sedie in acciaio finu à u 1996, quandu i mobili di giardinu basati in plastica prevalevanu in u mercatu. Fundatu da u fabricatore di lamiera di l'Arkansas Ed Warmack, Warmack hà iniziatu a fabricazione di planatori d'acciaio, tavule è sedie per esterni à a fine di l'anni 1940 è à l'iniziu di l'anni 1950 è hà cresciutu rapidamente per diventà u più grande fabricatore di mobili di metallo per esterni in i Stati Uniti. alcune di e so linee sò esclusivamente possedute da Sears. In u 1957, a Cumpagnia Fredric Arnold di Brooklyn, New York produceva più di 14 000 sedie à ghjornu.
Oghje, a sedia plegable hè principalmente fatta di plastica dura, metallo o legnu. Di sicuru, i novi sedie chì sò spessu vistu in celebrazioni è avvenimenti sò ancu chjamati sedie plegabili. In l'anni 1960, i diseggiani europei creanu sedie chì anu apprufittatu di l'avanzati in a tecnulugia plastica.
U designer danese Werner Panton, dopu à deci anni di ricerca nantu à u plasticu currettu, hà creatu a prima poltrona stampata in iniezione cù una sola forma - un mono-materiale. Hà ottenutu l'unità completa di u disignu cumminata cù un prucessu di fabricazione à grande scala. In ogni casu, a sedia Pantons avia un stile assai altu, una forma di S longa cù una basa in forma di U, è a dumanda era limitata. À a fine, un fabricatore espertu hà cumminatu plastica, manufattu è disignu praticu per fà a sedia a manera chì a sapemu.
L'ughjezzione principale di i critichi di u disignu chì cumentanu incansablemente in The Chair pare chì questu hè solu una versione plastica di una sedia tradiziunale di lignu o di metallo, micca un novu travagliu chì rispettu u putenziale di a scultura plastica. Comu sapemu, una pussibuli fonti di sedie di giardinu di metallo hè u disignu di Leo Giranek. Leo Giranek hè un designer industriale è di mobili chì hà cuntribuitu à cuncetti cum'è Ethan Allen è hà travagliatu cum'è cuncepimentu di mobili è tecnulugia in l'anni 1960 U principale di u culleghju. Zonce ettiarperde adesol. U Vitra Design Museum in Germania dichjara chì a sedia d'acciaio galvanizatu Pauchards hè in realtà una improvisazione di un primu disignu da un altru francese, Joseph Mathieu, chì hà criatu a so sedia plegable di metallo Multipls à i primi anni 1920. A storia di u disignu Charlotte Fielle (Charlotte Fielle) hà coautore di parechji libri nantu à sedie. Ella disse chì avia vistu altre sedie simili da a listessa epoca è ùn pudia dì chì a versione Mathieus era l'uriginale.
Sicondu u situ web Tolix, a sedia chì vedemu oghje hè basatu annantu à u Tolix "A Chair" introduttu à u mercatu da u designer francese Xavier Poshar in u 1934. Oghje, a sedia Tolix, sempre fatta di acciaio solidu, principia à 200. Ancu se a sedia Tolix da Design Within Reach vende per quasi $ 300, pudete cumprà un tali sediu per menu. Repliche di sedie metalliche in stile industriale sò ancu largamente dispunibili à prezzi più bassi.
È cù mudelli dispunibuli in legnu, metallo, plastica è resina, pudete sceglie sedie di ristorante impilabili chì sò perfetti per tavule, cabine è altri mobili in u vostru stabilimentu. Fornite una opzione di posti cunfortu per ogni avvenimentu o ambientu acquistendu una cullizzioni di sedie impilabili dispunibili da Stack Chairs 4 Less. Sedie impilabili di a chjesa offrenu un livellu di cunfortu di seduta permanente cù u bonus aghjuntu di facilità di trasportu, cusì pudete trasfurmà rapidamente u vostru spaziu per adattà à ogni dimensione di u publicu. Sedie pieghevoli sò ancu aduprate in a casa per ogni situazione chì esige posti supplementari.
Sedie plegabili sò cumunimenti aduprate per pusà in i posti induve hè impussibile o quasi impussibile di pusà permanentemente. Queste sedie sò un favuritu per l'utilizazione in grandi riunioni, induve ponu esse facilmente stowed away prima è dopu l'avvenimentu è furnisce posti assequibili durante. A sedia Hille hè stata una creazione pioniera chì combina efficienza cù durabilità. Amatu da i caffè retro è e cucine in u mondu, sta sedia hè stata cuncepita in u 1934.
Avia da esse fora in ogni tempu, cusì ci sò buchi in i sedili per a pioggia per drenu. Ma quandu i pruprietarii di u caffè si lamentavanu chì e sedie ùn si sò micca piegate bè, Poshar hà cambiatu un pocu u so disignu. Dopu à sti rivisioni, una sedia impilable più fina, u Tolix, hè stata liberata in u 1956, chì puderia esse impilata da 25 sedie à 2,3 metri d'altitudine.
U mobili di ogni ghjornu menu caru, cumprese sedie di patio di metallo, sò stati rimpiazzati da sedie di plastica ligeri, impilabili è plastica. Ci hè statu un aumentu di a dumanda di sedie di giardinu di metallo, gliders, tavulini di giardinu d'acciaio currispundenti è braccia rocker cù un turntable. U primu grande attore in u mondu di sedie di giardinu di metallo hè intrutu in questu vacu.
In u 1934, Poshar hà introduttu a so sedia Marais A, chì era (è hè sempre) artighjanatu da l'acciaio galvanizatu cù un prucessu di 100 passi. Amatu da i caffè è e cucine retro in u mondu, sta sedia classica hè stata cuncepita in u 1934.
A sedia Tolix di u 1934, cunnisciuta cum'è Model A, hè stata cuncepita per l'usu di l'internu è di l'esterno tuttu l'annu, cusì i sedili anu fori di drenaje di pioggia. Ma e so sedie avianu gammi di metallu; u plasticu solu ùn era abbastanza per tene à nimu. Ma quandu hà fattu a so famosa sedia di tulipanu, un sediu di cunchiglia di plastica nantu à un pedestal, hà avutu à copre u plinth metallicu cù plastica per fà chì a sedia pare almenu unificata. Sedie o sgabelli pieghevoli sò stati usati cum'è posti in u Mediterraniu durante i seculi 15-13 aC.
L'invenzione di Dace hè chjamata sedie impilabili perchè ponu esse facilmente impilate inseme. Quandu ùn sò micca in usu, e sedie ponu esse accatastate inseme per un almacenamentu faciule è un risparmiu di spaziu. Hè megliu per almacenà sedie stackable in un armariu, o ancu in l'angulu di a stanza quandu ùn sò micca in usu. Aduprate u pad protettivu per trasfurmà facilmente a sedia senza graffià u pianu.
Questa sedia rustica contemporanea hè pensata per l'usu cummerciale è domesticu. Pudete rinfriscà a vostra cucina, sala di pranzu o bistrot. E nostre sedie in metallo impilabili offrenu un aspettu chic è mudernu, mentre chì e nostre sedie impilabili classiche Chiavari incarnanu l'eleganza senza tempo. Per un stile veramente unicu, pruvate i nostri sedie ghost impilabili, chì sò ancu perfetti per fà chì un picculu spaziu pare più grande. Passa fora è fora cù a nostra sedia di giardinu impilabile Sling.
Un trolley chì currisponde à a dimensione è u stilu di e vostre sedie impilabili pò fà fà qualsiasi stallazione è scendinu faciule. Fatti di metallu stampatu è stampatu, i sedi sò in cundizione eccezziunale cù pittura originale è tutti i viti originali chì attaccanu u sediu di metallu à u subframe.
Picculi cambiamenti sò stati fatti per migliurà u disignu classicu di Warmack, è Torran tratta sedie è altri elementi cum'è "sequenze, micca riproduzioni o copie" di l'uriginali. Ogni pochi anni o più, sedie di giardinu di metallo, tavule di caffè è gliders in una varietà di culori sò diventate populari di novu. L'altri cunnosci sti articuli iconichi cum'è lettini, cullette, sedie in forma di tulipani.
A sedia impilabile hè stata sviluppata in u 1963 per Robin Day's S. Ricr & Vo. Ancu se a sedia d'acciaio galvanizatu hè diventata un segnu di l'estetica industriale, hè issa aduprata in quasi tutti i stili di decorazione. A sempre famosa Bella Chair di Trent Furnitures hè ispirata da l'icona vera di u mobili, a sedia Tolix, chì combina durabilità è praticità cù u stile industriale francese intemporal in metallo.